Nezoufejte! Příprava online kampaně netrvá dlouho a nemusí být drahá!
Tvorba vánočních kampaní může být pro firmy a marketéry klíčovým faktorem úspěchu během svátků.
1. Maximální nákupní sezóna
Vánoce patří k nejsilnějším nákupním obdobím roku. Lidé jsou ochotni utrácet více, což dává firmám možnost zvýšit obrat a oslovit širší publikum. Každý vybírá vánoční dárek, který by se zalíbil jeho blízkým, není váš produkt právě jedním z budoucích dárků?
2. Budování loajality
Vánoční kampaně mohou pomoci posílit vztah mezi značkou a zákazníky. Správně připravená vánoční komunikace dokáže navodit emoce, díky čemuž si zákazníci zapamatují značku i po svátcích. Nejde o to vždy tlačit na prodeje, ale i naše zákazníky obdarovat.
4.Lepší viditelnost na konkurenčním trhu
Během Vánoc roste i konkurence, a firmy, které se aktivně zapojí, mají lepší šanci na zviditelnění a konverzi zákazníků. Kampaně pomohou udržet značku v povědomí a zvýšit šanci na prodej. Nezapadněte o vánocích mezi ty co se zákazníkovi neprezentují!
Vánoční kampaně mohou mít mnoho podob od naprosto seriózních až po ulítlé, od minimalistických po vizuálně bohaté! Každou kampaň maximálně přizpůsobím brandu a stylu vaší značky. Vizuály vytvořím i s kreativou na klíč, abyste se nemuseli o nic starat.
Vše je velmi jednoduché, po odeslání formuláře provedeme spolu následující kroky.
Na začátku se seznámím s vaší firmou a vaší vizí. K tomu, abych šetřil váš i svůj čas zasílám dotazník, (za 15 minut ho hravě vyplníte), který vás navede k informacím, které potřebuji k vytvoření kreativního briefu, ten nám usnadní tvorbu a pomůže ověřit, zda si rozumíme v zadání kampaně a vy budete vědět co očekávat.
Dle informací z dotazníku sestavím kreativní brief, ten bude obsahovat celé zadání kampaně a jednotlivé věci, které v rámci naší spolupráce dostanete, stejně tak i nabídku a první drafty kreativ pro vaší vánoční kampaň.
Po odsouhlasení konceptů a nabídky se pouštím do realizace, navrhnu pro vás vše dle naší domluvy a vizuální data připravím na nasazení do systému Google ads, Sklik, nebo do vámi specifikovaného systému.
Každá kampaň je unikátní, má jiný počet kreativ, jinou náročnost, či jinou podobu. Proto není možné určit univerzální cenu za kampaň. Na ceně se spolu vždy domluvíme dopředu, než spolupráce započne a na úplném začátku ode mne obdržíte nabídku ve které bude uvedená částka za celý projekt. Neváhejte se mi tedy ozvat pro nacenění vašeho projektu.
Napište mi vaší představu o vánoční reklamní kampani, kterou potřebujete a já se postarám o zbytek.