Pro klienta CK-Metal jsem v rámci strategické reklamní agentury RobertNěmec.com vytvářel bannerové kampaně. Ty zahrnovaly animované kampaně pro e-mailingové aktivity a zároveň klasické Google Ads a Sklik bannery zaměřené na akvizici nových zákazníků a remarketing pro zvýšení opakovaných nákupů zájezdů a pobytů.
Návrhy animovaných bannerů pro Emailingové kampaně
Design Kampaní
Největší výzvou, se kterou mě klient CK-Metal oslovil, bylo velké množství bannerů, které bylo nutné pravidelně vytvářet. V cestovním ruchu se ceny a dostupnost zájezdů často mění, což vyžadovalo rychlé úpravy i u statických bannerů. Ruční tvorba takového množství kampaní by byla časově velmi náročná.
Pro klienta jsem proto vyvinul automatizovanou šablonu, která umožnila jednoduše specifikovat texty, varianty bannerů a podkladové obrázky, přičemž všechny formáty bannerů se následně automaticky generovaly. Díky této automatizaci jsem byl schopen rychle a efektivně vytvořit až 3000-4000 bannerů ročně, čímž jsem pokryl veškeré požadavky klienta na dynamické změny v kampaních.