Pro tohoto klienta jsem navrhoval Příspěvky na sociální sítě a bannerovou reklamu, taktéž návrh webu zaměřených na mladé casual hráče a design a kreativu soutěží, které jsme pořádali se strategickou reklamní agenturou RobertNěmec.com.
Ve spolupráci s Trust jsme budovali českou lokalizovanou verzi iniciativy Trust Gaming – Building Champions, těmito aktivitami jsme budovali povědomí o značce. Součástí této iniciativy byla také spolupráce s českými content creatory, kteří výrobky propagovali.
Jednou z prvních kampaní, kterou jsme pro klienta realizovali, byla soutěž o herní myš Zeebo. Tato kampaň se stala klíčovým projektem, který definoval vizuální styl a směr pro další vizuální prvky, jež jsme pro Trust Gaming vytvořili. Hlavním cílem kampaně bylo vytvořit poutavý design, který by zaujal hráče a fanoušky značky.
V průběhu soutěží, které jsme pro klienta navrhovali, jsme se zaměřili na různé interaktivní úkoly a výzvy. V této konkrétní soutěži byli hráči vyzváni, aby vyfotili své staré herní vybavení a nahráli jej na sociální sítě. Tímto způsobem mohli soutěžit o novou herní myš Zeebo. Tato kreativní aktivita nejen přitáhla pozornost hráčské komunity, ale také podpořila zapojení uživatelů a zvýšila povědomí o značce Trust Gaming.
Jednou z dalších soutěží o herní vybavení byl tento animovaný příspěvek, který vybízel uživatele, aby jej zastavili ve správný okamžik a následně pořídili screenshot, který vložili do komentářů. Tato interaktivní aktivita výrazně přispěla ke zvýšení zapojení (engagementu) uživatelů na sociálních sítích lokalizované varianty Trust Gaming – Building Champions, což vedlo nejen k větší viditelnosti značky, ale také ke zvýšení návštěvnosti webových stránek projektu. Díky této kampani se podařilo vytvořit zábavný a soutěživý obsah, který oslovil široké spektrum hráčů a fanoušků herního vybavení.
Celý tento projekt byl podpořen webovou stránkou, která hráče seznámila s iniciativou „Building Champions“ a poskytla podrobný přehled jednotlivých produktů a řad herního vybavení od Trust Gaming. Web sloužil jako centrální platforma, kde mohli návštěvníci objevit více informací o značce, jejích hodnotách, a nabídce pro hráče všech úrovní.